لیگ اروپا آرشیو خبر ها
الگری: منتظر سویا بودم

الگری: منتظر سویا بودم

صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در شبی که چند ساعت پیش از این دیدار رای دادگاه ورزشی ایتالیا برای بازگرداندن پانزده امتیاز یووه بعد یک روز تاخیر و انتظار اعلام شد شیرینی این روز را چند برابر کرد تا تیفوسی های یوونتوس یک روز به یاد ماندنی را پس از هفته ها سختی پشت سر بگذارند و به روزهای خوش و بهتری در ادامه فصل امیدوار شوند.

 

یوونتوس در بازی برگشت برابر اسپورتینگ با تساوی یک بر یک متوقف شد اما با توجه به برتری یک بر صفر در دیدار رفت توانست از سد حریف پرتغالی بگذرد و راهی دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا شود. که البته در این مرحله با حریف بس به نام و قدرتمندی در این رقابت ها یعنی سویا روبرو خواهد شد که می تواند حساسیت و جذابیت زیادی داشته باشد.

 

مکس الگری در سخنان بعد از بازی تاکید کرد که منتظر سویا بوده.

 

یک روز خوب بله مخصوصا به واسطه دیدار رفت. امشب هم در دقایق پایانی تحت فشار قرار گرفتیم اما در مجموع بازی خوبی بود. ما باید در انتهای بازی بهتر بازی کنیم و ریسک کمتری داشته باشیم. این بار هم کمی خوش شانس بودیم که با اشتباهات دقایق پایانی دچار مشکل بزرگی نشدیم. این یک نتیجه خوب است در روزی که پانزده امتیاز برگشت. حالا در رقابت های سری آ غرق می شویم و باید شیرجه وار حرکت کنیم. ما چند امتیاز مهم را از دست دادیم حالا نیاز است که دوباره برخیزیم و باید در چهار جایگاه نخست جدول قرار بگیریم.

 

کیزا

 

همه بازیکنان خوب بودند. کارشان را به خوبی انجام دادند به ویژه هافبک ها.

 

سویا

 

دقیقا انتظار سویا را داشتم، می دانستم که آنها صعود می کنند. تیم بسیار خوبی که شجاعانه بازی می کند و چند بار هم در این رقابت ها قهرمان شده اند.

 

سیستم و کندی بازی یووه

 

من دوست دارم که با سه هافبک بازی کنیم. خصوصیات بازیکنان و نوع بازی حریف و البته بازیکنانی که داریم اینگونه است. اما کمی عجله کردیم ما نیاز داریم که در لحظاتی صبور باشیم و بازی را در دست بگیریم. باید به موقع کار کنیم و در یک لحظه کار را تمام کنیم. با این حال امروز در بازی تاکتیکی خوب بودیم.

 

ربیو

 

کیفیت بازی خود را دارد، همچنان باید بهتر شود به ویژه زمانی که به محوطه جریمه حریف نزدیک میشود شوت نمی زند. باید پیشرفت کند با این حال بازیکنی ست که در دریبل کردن بسیار خوب رشد کرده و این فوق العاده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: